.

…Dirty Minds !?!
 
 
 
 "Finn Fem Fel…"
 
 
 
…Hmm…maby it´s time to clean up after oneself !?!
 
See you tomorrow…
 
 
 
 
* Have A Nice Whatever *
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
"Du vet att du är körd om du sitter på huk med en kamera framför dig
och 16 arga araber och en förskärare bakom dig…"
 
/~CrazyYoda
 

Om crazyyoda

"Some folks are wise, other are otherwise"
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

7 kommentarer till .

  1. Badaren skriver:

     
    Säga vad man vill om er käre Yoda – men "svävar" på målet dé gör ni inte.
    Ja, eller nä, icke!
    Så mycké vet man – ja jag iaf.
    Eller nått.
     

  2. Pia skriver:

    Är det vad man kallar sammlare av allt som kan vara till nytta,, eller kanske det är överlevnad,,
    Ungefär som hos mig lite skit dör man inte av,,
    Men det kan ju vara bra átt veta vilket det är,,
    Ha det kanon mr

  3. Unknown skriver:

    Vilken liten lägenhet du har men ja ser den blå hinken va det den du badade katta i? Den lilla vita är väl matskålen. Kortet i fönstret påminner om min morfarn fast något äldra. Han på kortet alltså.  Kan inte många språk men är det en tävling? Va vinner man? Jag har vunnit förut en handgjord hatthylla på korvens-dags-marknad. Nu ska vi se som morfarn sa när han stack ut ögonen på grannpojkens skolkamrats pappa. Fel är fläkten och kaffekoppen med sked och fåtöljen och väckarklockan och påsen. Rätt va?
    VH Tyra som alla vill hyra

  4. Millroll skriver:

    Jag tycker nog att allt som verkar rätt känns fel, så…?
    What`s the problem ?

  5. tg skriver:

    Men vadå finnar och hur kan 4:a n gå..?Hur fanken fick du tag i Tyra..?Jag trodde du och jag Yoda var överens vad som gällde,Mossad och MI6 men tydligen har du…Kontrakt som kostar mer eller mindre utöver ansvar…Vad säger du om ett skjut..? Vi ses bakom Muskö,port 32..!

  6. Bigga skriver:

    Hej! Verkar för rörigt för mig. Tittar in för att tacka för kommentar och att du gillade min sons musik.  Vad jag  vet är han influerad av Ola Magnell och Simon och Garfunkel. På min sida finns alla hans låtar om du skulle missa något och även  barnbarnets.
    Vänligen

  7. Aniara skriver:

    Oj, såg inte att du tog en bild av mitt vardagsrum när du svävade förbi!Vad då fem fel?Helt rätt, allting ju!Skulle möjligen vara de arga araberna då.Hur kom de stackarna in i bilden?
     

Lämna en kommentar