.

…Hmm…And A Little Notice !!!
 
 
 
…Har för tillfället svårigheter att ta mig runt på vissa spaces!!!
 (Inklusive mitt eget!)
 
Någon dåligt utbildad person har tydligen lekt "elektriker" i mitt hus
och på grund av detta fick jag kabel-brand och fasfel i elsystemet.
Detta resulterade i att hela mitt nätverk samt diverse andra prylar
försvann till de sälla jaktmarkerna…dock fick jag själv stanna kvar
här på moder jord ännu ett tag…det var tydligen inte dags ännu…
 
Har provisoriskt kopplat upp mig med en 350Mhz professor som
bara har 64Mb arbets-kapacitet…spaces blir aningen tungt för den.
Vet inte riktigt när jag får fixat till nya prylar…håller på att förhandla
med mitt försäkrings-bolag och det tar ju sin lilla tid…som sagt…
 
Är iaf glad att inte hela huset försvann eller att man låg och sov…
 
Så får ni inga kommentarer i bloggarna beror det inte på att jag är
blyg eller nonchalant utan helt enkelt pga att min PC inte orkar med
att tränga in…nä vad säjer jag…ta mig in till er menar jag förståss…
 
Vill med detta bara förklara hur det ligger till och att jag uppriktigt sagt
saknar samvaron med er…allihop…KRAM PÅ ER ALLA SPACEVÄNNER!!!
 
 
* LOVE, PEACE AND UNDERSTANDING *
 
 
 
 
 
 
 
 
//:~CrazyYoda
 

Om crazyyoda

"Some folks are wise, other are otherwise"
Detta inlägg publicerades i Okategoriserade. Bokmärk permalänken.

22 kommentarer till .

  1. Millroll skriver:

    Glad att du överlevde !!!
    Och vi saknar ju dig förstås…
     
    Kram från nummer 1 på kommentatorsplats ! 😀

  2. Millroll skriver:

    Glad att du överlevde !!!
    Och vi saknar ju dig förstås…
     
    Kram från nummer 1 på kommentatorsplats ! 😀

  3. tg skriver:

    Jösses amelia och hela drakvärlden!För väl att du inte blev av med rubb och stubb.Livhanken är inte heller så dum att få behålla.Kolla jordningarna och ge försäkringsbolaget en rejäl spark i röven.PC är det = Personal Capacity ;-)* See you around Mate *

  4. Aniara skriver:

    Åh, stackars dig!
    Och ja, himla tur att det inte vart värre.
    LÅter riktigt otäckt. Och hur fasiken skall man kunna gardera sig mot sånt? Kolla över allt med hjälp av en riktigt expert? Och hur vet man att just DEN experten är en expert?
    Usch!Hoppas du har tunga, stålhättade kängan på dig när du, som tg föreslår, sparkar försäkringsbolaget i ändalykten!
    Du kan ju hälsa dem också att de riskerar att få alla oss på halsen/tråden fall du inte snart får en ny dator och kan komma tillbaka upp och glädja oss här i bloggrymden.
    Lovar att käka lagom med taggtråd innan jag ringer dem!
    Kram
     

  5. Trinity skriver:

    …tjoho…kunde inte låta bli att skutta hit…och kika lite…och då får jag se att den "stora" IT "gurun"…"drabbats"….men en "attack" utifrån…uj uj uj..stackare…och att sitta på ett seeegt modem..är inte skoj…vad göra?….tjuvkoppla upp sig på grannens bärbara..mode,…kapa heter det kanske;-))….ett litet tips..psst…jag har inget sagt!…är inte en sån som skulle göra sååå….och jag vet inte hur man gör…men har läst om "det"….haét nu..allt ordnar sig..fast det kan ta olika lång tid..kraaamizz            "Lilla" My

  6. Queenie skriver:

    Oj, jag tar på mig sjuksköterskebroschen och kommer direkt…men var fan fäster jag den, broschen alltså? Vi brukar ju ses under nattliga förhållande och då….Kram/Q Nightingale

  7. Anna-Lys skriver:

    Känner med Dig!!!Att inte kunna sväva fritt är frustrerande, men den tacksamhet man känner när lågorna missat sitt byte gör en till en ny människa. Ser framemot att lära känna Dig du pånyttfödde ;-)*Pyss*

  8. Anna-Lys skriver:

    Känner med Dig!!!Att inte kunna sväva fritt är frustrerande, men den tacksamhet man känner när lågorna missat sitt byte gör en till en ny människa. Ser framemot att lära känna Dig du pånyttfödde ;-)*Pyss*

  9. san skriver:

    Jag kan då iaf titta in hos folk när jag tar mig tid.. (vilket jag sällan gör nu för tiden)
    Hoppas det ordnar sig med försäkringsbolaget
    Här var det fint och trevligt, som vanligt
    frid å fröjd
    san

  10. Benedictus skriver:

    Nej men..! Detta var tråkigt att höra. Men håll ut. Jag tror att jag har ett gammalt 32 mb ramminne liggande som borde passa till en sådan dator. Det kan du få låna om du vill. Det borde ju öka minneskapaciteten med, hm, låt mig se… Svårt det där med siffror. Ah, 50 procent tror jag =) Det borde väl räcka? Blir ju en rejäl uppgradering.
    Ja ja, lycka till i alla fall. Hoppas att vi snart får se dig sväva över våra huvuden igen.
     
    Der Schwartze
     

  11. Queenie skriver:

    Eller hur? LUV/Q

  12. Alistriona skriver:

    Åååå…så du har lyckats göra "det"…eller blivit påverkad av det yttre…hur går det?..att inte ha "allt i sin egen hand"?..det är inte lätt…hoppas för din (och för våra:s..skull) att det hittas någon slags lösning…

  13. Munin skriver:

    Alltså…förlåt, förlåt och förlåååt igen! Här efterlyser jag DIG…så har du ju för längesedan varit på visit i Gästboken och talat om vart skåpet ska stå *skäms ihjäl*. Jag är så van att ingen går in där, att jag själv inte gör det! Självklart ska du in på Pigs Iii(darr)n Späääjs 🙂
     
    Kära nån vilket eländes elände! Och TUR att inget värre hände med dig typ! Oroa dig inte för trängningar..eeeh…vi får komma hit och lajja istället, du missar ändå inget 🙂 Inte i Gråttan iallfall…där är det torrt som fnöske 🙂
     
    Stora jättekramen! / Munin

  14. Anna-Lys skriver:

    Bara här för att sparka upp dig ett pinnhål på bloggtoppen :-PPyss 

  15. Aniara skriver:

    Fortfarande ingen fart på det där försäkringstjosanet?
    Grrr!!!
    Håller tummarna för att de skall få just de samma ur!

  16. Queenie skriver:

    Och? …kram/Q

  17. Millroll skriver:

    Still going "o-strong" ? Synd !

  18. Anna-Lys skriver:

    Hej raring!Vill bara försäkra mig om att det går framåt med försäkringsbolaget … för det gör det väl???*Pyss*< Anna-Lys is Wondering >

  19. Queenie skriver:

    Grrr……….

  20. Anna-Lys skriver:

    Du tänker nog inte blogga om förrän du uppnåt fler än 33 :-DRäcker vacker tass … mjauuuuPyss Anna-Lyss

  21. tg skriver:

    Trevlig helg och allt vad du där hör,ser och känner.~i~ ThE DaRk SiDe ~i~

  22. Nikki skriver:

    Hej,
    Hoppas att du kommer få mekanik som tål spaces snart då! Själv har jag flyttat, ska maila dig min nya adress.
     
    Kramar, Nikki

Lämna en kommentar